A kosár összeállítása
A webáruházunkban található árak bruttó ajánlati árak, tartalmazzák az ÁFÁ-t és magyar forintban értendők, ugyanakkor nem tartalmazzák a kiszállítás költségét.
Házhoz szállítás esetén
A szállítás, kézbesítés futárszolgálat igénybevételével történik. Megrendeléskor Vevő elfogadja a jelzett kiszállítási módot és vállalja a szállítási költséget. A termékeket csak Magyarországon belül áll módunkban kiszállíttatni. A megrendelt termékek kiszállítását a Marley Magyarország Zrt. szerződéses futárszolgálata végzi munkanapokon 8 és 17 óra között. Vevőnek biztosítania kell az előre leegyeztetett feltételeknek megfelelő áruátvételt, melyet aláírásával le is igazol. Amennyiben Vevő az előre egyeztetett időpontban a kiszállított terméket nem veszi át, úgy a meghiúsult kiszállítás költsége őt terheli.
Átvétel a telephelyen
Átvétel helye: H-7100 Szekszárd, Palánki út 6.
A megrendelt termék átvehető nyitvatartási időben a számlán szereplő ellenérték házipénztárban történő befizetése után.
Bankkártyás fizetés:
Készpénzes fizetés:
A szállítási határidő 2-7 nap. Amennyiben a várható szállítási időpont meghaladja a 7 napot, a megrendelés beérkezése után Eladó Vevőt a további szállítási feltételekről telefonon vagy e-mailben tájékoztatja. Amennyiben a későbbi szállítási határidő Vevőnek nem felel meg, a megrendelés írásban módosítható illetve törölhető.
Az alábbi táblázat adatai az irányadók:
Minden bruttó 50.000 Ft fölötti megrendelés esetén a házhoz szállítás ingyenes!
Telephelyi átvétel esetén: a vásárlás bruttó végösszegéből Eladó a vevő részére 5% kedvezményt biztosít.
Árváltozás jogát fenntartjuk!
A szállítási költség a megadott házszámig értendő. A házba, lakásba, emeletre való felvitelt a megadott ár nem tartalmazza! A szállítási költségről kiállított számla közvetített szolgáltatást tartalmaz.
A csomagolásért külön költséget nem számítunk fel.
Fogyasztón az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységének kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy vevőt kell érteni. Nem minősül fogyasztónak, ezért Fogyasztót megillető 14 napos elállási jogot nem gyakorolhatja és a Békéltető Testület eljárását sem kezdeményezheti az egyéni vállalkozó, egyéni cég, gazdasági társaság, jogi személy, jogi személyiség nélküli szervezetek, társasházak.
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
A Fogyasztó elállási jogáról szóló tájékoztatót ezen ÁSZF tartalmazza. Az elállási minta pedig az ÁSZF 1. számú mellékletét képezi, amely a webshopról letölthető.
Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. A Fogyasztó elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.
A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalja e költség viselését.
Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
A Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a Fogyasztó által kifizetett szállítási díjat is.
A Fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
A Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.
Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a terméke(ke)t.
A Fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta e költség viselését.
A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.
A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Amennyiben a Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza a Fogyasztó a Szolgáltató részére.
A Fogyasztónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Fogyasztót terheli! A vállalkozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését. A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Fogyasztó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.
A Fogyasztó és a Vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet ezen a linken érhető el: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve ezen a linken érhető el: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2011:304:0064:0088:HU:PDF
A Fogyasztó és minden vevő egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.
A Vevő a webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
A Vevő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
A Vevő a Vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vevő köteles bizonyítani, hogy az Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Ingó dolog (termék) hibája esetén Vevő – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vevőnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
• a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
• a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
• a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint a webshopot üzemeltető vállalkozás kizárólag jogszabályon alapuló jótállásra köteles. A jogszabályi kötelezettségén túlmenően, vagy annak hiányában önként vállalt jótállási kötelezettsége nincsen. A fent hivatkozott 151/2003. (IX. 22.) Korm. sz. rendelet mindenkor hatályos szövege rögzíti a kötelező jótállás alá tartozó tartós fogyasztási cikkel jegyzékét.
A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk a fogyasztó részére történő átadása,vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
A jogszabályon alapuló kötelező jótállás lényeges szabályai a következők.
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Fogyasztót jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.
A Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.
A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.
A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).
A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §)
A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.
A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.
Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.
A vállalkozás a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
A weboldalon elérhető ügyféloldal és az értékesítési
ügyfélszolgálat célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a
megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Fogyasztónak
mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével
kapcsolatban, úgy panaszát Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és
szükség szerint orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a
Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul
jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Vásárlónak. Ha
a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról
jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Vásárlónak.
Az írásbeli panaszt az Ügyfélszolgálat 30 napon belül
írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz
másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre
bemutatja.
Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz
is.
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: H-1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, Pf.: 20.
Központi telefonszám: +36-1-459-4800
Fax: +36-1-210-4677
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
A vállalkozás ezúton tájékoztatja a Fogyasztókat a ODR (online vitarendezési platform linkjének http://ec.europa.eu/odr) feltüntetésével, hogy a Fogyasztók részére ezen online vitarendezési platform rendelkezésre áll.
Vállalkozás tájékoztatja a Fogyasztókat, hogy a Békéltető Testületi eljárásban együttműködési kötelezettséget vállal, továbbá arról, hogy a Fogyasztók által igénybevehető illetékes Békéltető Testület: Tolna Megyei Békéltető Testület
címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
telefon: 74/411-661
faxszám: 74/411-456
e-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy adatait a szerződés teljesítése és az esetleges akciókról történő tájékoztatás, valamint a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk. Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél cégünk alvállalkozójaként működik együtt. Ekkor azonban az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. (1992. évi LXIII. törvény)
A megvásárolható termékek jellemzőit Vevő a webáruházban szereplő termékleírásokból tudhatja meg. A termékadatokat Eladó igyekszik körültekintően feltölteni, ennek ellenére hibák, elírások előfordulhatnak Az adatok esetleges pontatlanságáért, téves értelmezéséből eredő károkért Eladó felelősséget nem vállal. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk.
A Marley webáruházban történő vásárlás feltételezi, hogy a Vevő ismeri és elfogadja az internet korlátait. Mint fogyasztó tisztában van a kockázatokkal és tudja azt is, hogy magának kell gondoskodnia saját számítógépe védelméről. Eladó nem felel a ráhatásán kívüli események miatt bekövetkező károkért, gondolva itt a vírusok által okozott, szoftverhibából adódó, az adatok bárki által történő megváltoztatásából, az információ késedelmes továbbításából eredő, weboldal használatából, üzemzavarából adódó károkra.
A Marley Magyarország Zrt. honlapja szerzői jogvédelem alá tartozik.
A Marley Magyarország Zrt. írásbeli jóváhagyása nélkül tilos
a webhelyet, illetve annak bármely részét (vagy ezek másolatát) és/vagy a rajta szereplő anyagokat kereskedelmi és nyilvános célokra használni
a webhelyet (vagy annak bármely részét) módosítani vagy azt bármilyen más műbe (például nyomtatott dokumentumba, blogba vagy harmadik fél webhelyébe) beleilleszteni.